25 września 2015

Genialny Fridge FF krem
































Kosmetyki naturalne już dawno zdobyły serca wielu klientek, a na rynku pojawia się coraz więcej marek, oferujących nam kosmetyki z nienagannym składem. Przyznać trzeba, że Polska wiedzie prym w produkcji cudownych, naturalnych, organicznych kosmetyków, więc wybór jest spory i jeżeli chcemy postawić na naturalną pielęgnację, zdecydowanie mamy z czego wybierać. Sama bardzo często sięgam po takie właśnie kosmetyki, stawiając głównie na rodzime firmy. Jedną z takich firm jest Fridge, która poszła o krok dalej i produkuje kosmetyki tak naturalne i tak świeże, że przechowywać można je tylko w lodówce, a ich okres przydatności od daty produkcji to tylko 2,5 miesiąca. W kosmetykach marki nie znajdziemy konserwantów, alkoholu czy substancji syntetycznych, za to odnaleźć tu można wyciągi i ekstrakty roślinne pochodzące z ekologicznych upraw, oleje czy dobroczynne masła. Wszystko zgodnie z naturą, dla czystej, oddcyhającej i zadbanej skóry. 
Oprócz typowej pielęgnacji twarzy i ciała, od jakiegoś czasu marka posiada również krem nawilżający połączony z podkładem. Postanowiłam go wypróbować latem, ponieważ producent zapewnia, że skóra po nim jest nawilżona, produkt jest bardzo lekki i skóra pod nim oddycha. Nie zawiodłam się, a moje wrażenia po 2,5 miesiąca używania są tylko i wyłącznie pozytywne.
Krem przeznaczony jest do każdego typu cery, w jednym, uniwersalnym kolorze dopasowującym się do każdej karnacji. Ponieważ tak jak inne produkty tej firmy, krem za zadanie ma głównie pielęgnować cerę, upiększając ją przy okazji, w składzie znajdziemy same selektywnie wybrane składniki, które genialnie działają na naszą skórę, sprawiając, że dzień po dniu jest coraz bardziej gładka, nawilżona i zadbana. Zapakowany w szklaną buteleczkę z pompką, która niestety lubi się zaciąć i pluć kremem, co przy produkcie selektywnym moim zdaniem miejsca mieć nie powinno ( a może to tylko mój egzemplarz jest wadliwy?), krem FF zawiera w sobie 30 gramów produktu, co jest ilością sporą i termin 2, 5 miesiąca na jego zużycie to nie lada wyzwanie. Naprawdę niewielka ilość kosmetyku wystarcza na pokrycie całej twarzy. Krem jest bardzo lekki, rozprowadzając go na skórze, daje uczucie niesamowitej, wodnej świeżości, spotęgowanej zimną konsystencją, którą zawdzięczamy przechowywaniem produktu w lodówce. Choć na początku myślałam, że trzymanie kosmetyku w lodówce będzie dla mnie kłopotliwe, doceniłam to nakładając go rano na zaspaną twarz i uzyskując natychmiastowy efekt odświeżenia i rozbudzenia, coś wspaniałego! Jego atutem jest także delikatny zapach, moim zdaniem migdałowo kwiatowy, który po nałożeniu na twarz jeszcze chwilę się utrzymuje, po czym staje się dla mnie zupełnie niewyczuwalny, nie męcząc mnie w ciągu dnia w żaden sposób. Obawiałam się, że krem będzie dla mnie ciut za ciemny, takie wrażenie sprawia kolor w buteleczce, jednak nic bardziej mylnego, faktycznie po rozprowadzeniu na twarzy, kolor jest praktycznie niewidoczny i idealnie stapia się z moją karnacją. A jaki efekt uzyskuję nim na twarzy? Magiczny! Dosłownie, ponieważ nie jest on w żaden sposób widoczny na cerze, ale ta staje sie rozświetlona, świeża i ujednolicona! Jeżeli spodziewacie się krycia, ten produkt go Wam nie zapewni, ponieważ jest na tyle lekki, że nie zastąpi podkładu, natomiast polecam w przypadku cery problematycznej wypróbować go w duecie z punktowym korektorem. W składzie same wspaniałości, między innymi olejek ze słodkich migdałów, mocznik, zimnotłoczony olej śliwkowy, witamina E czy kwas oleinowy. Wszystko to sprawia, że skóra jest niezwykle zadbana, nawilżona, gładka, elastyczna, po prostu zdrowa! Dodatkowo wysoka zawartość glinek bogatych w takie minerały jak krzem, magnez, żelazo czy wapń, pozwala nam cieszyć się przez cały dzień idealnie wygładzoną skórą. Ja jestem tym produktem oczarowana, dawno nie miałam tak zadbanej cery, a mój makijaż przy użyciu kremu FF daje efekt wypoczętej, promiennej i rozświetlonej cery. Czy sprawdzi się u każdego? Myślę, że tak, chociaż jeżeli macie naprawdę tłustą cerę, to produkt ten, mimo swej lekkiej konsystencji, może być zbyt bogaty poprzez swoje właściwości pielęgnacyjne, dlatego polecam najpierw zamówić próbkę. 
No właśnie, sam produkt kosztuje 137 zł i jest dostępny na stronie producenta. Czy warto? Jeżeli zależy Wam na świetlistej cerze, która dodatkowo będzie otrzymywała dawkę pielęgnacji, to tak, jeżeli oczekujecie od tego produktu, że będzie typowym, kryjącym podkładem, to zawiedziecie się, bo takiego efektu tu po prostu nie otrzymacie. Ja mam ochotę na więcej produktów Fridge, a Fabulous Face na pewno jeszcze nie raz u mnie zagości. 

Czy miałyście okazję wypróbować ten produkt? Co sądzicie o kosmetykach naturalnych?
  1. Kosmetyki naturalne uwielbiam i staram się powoli zastępować nimi także kolorówkę. Nad tym kremem zastanawiam się już od dawna, ale może sprawię go sobie na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem produktów tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam go na lato i pokochałam, uzywałam codziennie więc udało mi się go skończyć w zalecanym terminie. No coż mogę powiedzieć, jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja:) U Ciebie pierwszy raz go widziałam! Swoją drogą myślałam, że będzie fajny tylko na lato, ale tak genialnie pielęgnuje mi skórę, że teraz myślę, że będzie idealny też na jesień i zimę:)

      Usuń
  4. Cena nawet nie jakos tragiczna, tylko ze nie dalabym rady wykonczyc go w niecale 3 mce. Chyba fajnie kupic z kims "na spolke". Ogolnie brzmi sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda , że jeden kolor wydaje się dośc ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że trzeba trzymać w lodówce. Tylko to mnie zniechęca. Nie lubiłabym raczej takich porannych wędrówek. Z drugiej strony, bardzo mocno chcę go sprawdzić ;) Prędzej, czy później się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale rano, na zmęczoną cerę, często lekko opuchniętą po nocy, ten efekt chłodzący jest mega!

      Usuń
  7. Uwielbiam kosmetyki naturalne i słyszałam o tej marce, ale nie miałam przyjemności jej użyć.
    Wiesz, że od dawna obserwuję Cię na instagramie, a dopiero dziś trafiłam przypadkiem na Twój blog?:) Oczywiście Obserwuję, jestem ciekawa, co tu sobie poczyniasz;).
    Oczywiście będzie mi miło gościć Cię u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie i chętnie go w przyszłości wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja generalnie jestem ciekawa produktów tej marki także z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze dowiedzieć się o nowej firmie ale cena w stosunku do czasu jego przydatności jest nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Warto może polować na jakieś okazje i promocje.

      Usuń
  11. Myśle, ze to bedzie mój wybór w przyszłe wakacje :) taki kosmetyk powinien sie swietnie spisać w ciepłe, słoneczne dni, gdy cera nie sprawia mi kłopotów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam próbkę, muszę po nią sięgnąć :) Nie używasz pod ten produkt kremu pielęgnacyjnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam, moja skóra jest naprawdę sucha. Ale on doskonale pielęgnuje również, więc w połączeniu z pielęgnacją działa cuda!

      Usuń
  13. No niestety, ale kremy Fridge w buteleczkach mają to do siebie, że pompka się zacina, szczególnie pod koniec opakowania, ale wystarczy kilka razy uderzyć spodem butelki w otwartą dłoń i po problemie ;)
    Co do FF to bardzo się polubiliśmy, ale to już wiesz :) Jak tylko będę miała możliwość to chętnie będę do niego wracała, szczególnie latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o te pompki uważam, że przy tej półce cenowej i tej klasie produktów to bezwzględnie nie powinno mieć miejsca... Ale krem jest naprawdę genialny, dzięki jeszcze raz za rekomendacje!

      Usuń
  14. Fridge od dawna ogromnie mnie kusi, muszę się wreszcie wybrać do ich sklepu stacjonarnego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Już kolejna pozytywna opinia, która rozbudza moje "chciejstwo" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ten krem bb. Może to byłoby coś dla mnie, bo już sporo z nich miałam okazję przetestować i z niewielu z nich byłam tak naprawdę zadowolona.
    Ogólnie lepiej dołożyć i kupić coś lepszej jakości.
    Może nie do końca udany pomysł z tą pompką, ale po Twojej recenzji chyba wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za recenzję. Znalazłam ten krem na https://www.showroom.pl, ale nigdy nie korzystałam jeszcze z kosmetyków naturalnych. Cena może jest trochę wysoka, ale chyba warto przetestować.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...