28 kwietnia 2014

Snapshots of the Week 51

1. Dylematy z garderoby. 2. Czas na krewetki. 3. Wiosenna przesyłka z Minti. 4. Niby wiosna.

5. Poznaję. 6. OOTD. 7. Belle. 8. Już na mnie.
9. Próbuję zastąpić HiPP. 10. Milkshake. 11. New In. 12. Z burakiem.
13. OOTD. 14. Wiosennie. 15. Fifth Avenue Essie. 16. New In.
17. Różany relaks. 18. By Weber. 19. Comfy OOTD.
  1. Bluza cudowna, wszystkie OOTD szał ciał. Nie wiem, jak Ty to robisz, ale pragnę wszystkich ciuchów, które widzę na Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ci już pisałam chyba na Ista - bluza BOMBA.

    OdpowiedzUsuń
  3. powinnaś nagrywać filmiki:) kosmetyki , oodt , i inne oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i po co mi to było na wieczór... Nie mogę przestać myśleć o krewetach :))) Wyglądają przepysznie, tak jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. garderoby zazdroszczę Ci ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Good to go jest ekstra! Mam już drugą buteleczkę w użytku i nie wyobrażam sobie malowania paznokci bez tego cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. GTG miałam w wersji z USA, był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też liczę na to, że i ja będę go uwielbiać:)

      Usuń
  8. Uwielbiam Twoje OOTD! W absolutnie każdej wersji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stroje bardzo mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tunika, Essie, Mac, garderoba, ehhh... wszystko :)) no może poza krewetkami bo nie jadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam sposób, w jaki się ubierasz :)
    Świetnie wszystko komponujesz ze sobą.
    Nie mogę się na ciebie napatrzeć wręcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zdjęcie.
    Sukienka z Belle śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. idealny odcień różu na sukience, piękny

    OdpowiedzUsuń
  14. Krewetki <3 i stałam się straszliwie głodna!

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka ze zdjecia 13 to skąd ?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Farbujesz włosy? Czy to twój naturalny? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie tutaj teraz!
    Tylko jedna mała sugestia - czcionka jest malutka, i w poprzednich postach - recenzjach, bardzo ciężko się ją czyta, gdy jest więcej tekstu :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile tu pyszności :) A ta różowa sukienka świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. ojeju zobaczyłam tego kurczaka z burakami i już wiem co jutro na obiad <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia i piękny nowy wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooooo blog się zmienił, super jest! Narobiłaś mi smaka na krewetki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta różowa sukienka jest śliczna. Inne zestawy też przypadły mi do gustu i bardzo fajny blog :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...