22 maja 2013

I like-Mix May'13




















źródło: Tumblr.com
  1. Ja chcę taką sypialnie nad morzem:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. 1,4,16 <3
    A Karl jakie gustowne okulary! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na wielu zdjeciach taka ladna pogoda, a u mnie dzis 12 stopni :(((( w UK jest ziiiiimnoooo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle świetne zdjęcia znalazłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie wystarczyłoby tylko zdjęcie z truskawkami <3

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny mix ! a to łóżko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O , moja ulubiona blogerka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaaaaaaaa! Włoskie, kręcone lodyyyy! jaaaa! Mniaaam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny ten Twój maj ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lody!!! <3

    uwielbiam takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje ;) Pokój przy morzu to moje marzenie <3



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ochotę na lody kręcone i pokój z takim boskim widokiem:D

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaalllleeee lóóóóód *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolczyki z wisienek i morze za oknem - powiem tylko achhhhh ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super letnie inspiracje :) pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. ze zdjęciami tego żarełka to narobiłaś takiego apetytu,że masakra;p

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia, lubię je oglądać na we heart it :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne inspiracje!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Great inspiration, and lovely blog!
    What do you think of mines?

    Love, from jantasie
    www.jantasie.com

    OdpowiedzUsuń
  20. truskawki w czekoladzie ;P
    A Kate Moss ma coś w sobie chociaż daleko jej do klasycznej piękności, ale photoshop i to coś oraz dobry fotograf sprawiają, że nie można od jej zdjęć oderwać wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing pictures!:)

    OASAP GIVEAWAY on my blog: http://serenitybygemma.blogspot.com.es/2013/05/oasap-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie pyszności na początku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak ja uwielbiam lemoniadę :D aaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepsze migawki jakie widziałam !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...