2 lutego 2013

New In


 Z kubkiem gorącej latte, przy dźwiękach stukającego w okno deszczu (mimo wszystko ja już naprawdę czuję wiosnę;), chciałabym Wam dzisiaj pokazać, co w ostatnich kilku dniach wpadło w moje ręce. Kilka rzeczy kupiłam, niektóre dostałam od mamy, inne przyszły do mnie dzięki uprzejmości kilku osób. Oto one:
 
 Spódniczka ze sklepu Cocktail Shock

Kopertówka z wyprzedaży z Zary, oraz dwie koszule z H&M


Zegarek Parfois, również upolowany na wyprzedażach


Woda micelarna Avene, którą bardzo lubię, zaraz po Vichy to mój ulubiony micel (na stronie iapteka można go kupić w dobrej cenie), moja pierwsza pomadka ochronna z Alverde, czuję, że zagości u mnie na stałe, oraz migdałowy olejek pod prysznic i cukrowy scrub do dłoni z olejkiem shea od L'Occitane


W L'Occitane do zakupów dostałam zestaw miniatur w pięknej kosmetyczce z bawełny organicznej:



 Jak większość z Was zapewne wie, w drogeriach Hebe w ostatnich dniach, była promocja na lakiery Essie, które można było kupić taniej. Niestety, w Szczecinie Hebe nie ma, ale dzięki mojej kochanej Oli, z Warszawy przyjechały do mnie (od lewej) : 
Fifth Avenue, Watermelon, Status Symbol, Cute as a Button, Virgin Orchid oraz Chinchilly. Dodatkowo w paczce znalazłam kredkę w złotym kolorze od Essence, którą Ola bardzo polecała.  

 
 Na zakończenie paczka od Dezemki z produktami Phenome, które do końca stycznia można było nabyć 40% taniej. Niestety, promocja ta obejmowała tylko sklepy stacjonarne marki, no i po raz kolejny nie miałam możliwości ich w Szczecinie kupić. Dezemko, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję!

 No i to by było na tyle z nowości. Znacie któryś z tych produktów
Czy i Wam udało się skorzystać z promocji, które były w okresie wyprzedażowym?  
  1. Kopertówka, koszule i zegarek super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne koszule. I podoba mi się kosmetyczka. Ojej,też mam ochotę na zakupy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszule i zegarek rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w lutym żadnych zakupów nie będę czynić ;P Na razie trzeba zużyć część rzeczy i dopiero wtedy zrobi się miejsce na nowe. tak odnośnie Twoich zakupów paznkociowych to ostatnio będąc w douglasie dostałam próbkę bogatego masła do paznokci/ skórek. Szczerze nie wiem jak sprawuje się w docelowym celu, ale ku mojemu zaskoczeniu tak mi zregenerowało dłonie, że szok. Żadnego suchego, szorstkiego placka nie mam po dwóch użyciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z jakiej firmy to masło??

      Usuń
    2. sygnowane przez douglas ;) tak jak sephora ma własną markę tak douglas też ma swoją. na opakowaniu jest napisane nails, hands, feet, rich nail butter.

      Usuń
    3. Aaaa,Douglasowy,ok ok. Zerknę na niego w takim układzie,chociaż póki co preparatów do rąk mam chyba aż nadto:/ ale dobrze wiedzieć;)

      Usuń
  5. Widzę tam mój ulubiony motyw- panterkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny zegarek-idealny:D widzę, że szaleństwo Essie, śliczne kolorki:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek fajni i tani:) a z Essie wszystkie kolory ulubione:))

      Usuń
  7. z powyzszych w posiadaniu mam tylko essie cute as a button i chinchilly.
    jasna koszula-chce taka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula jest z nowej kolekcji,występuje w rożnych kolorach,więc na pewno ją jeszcze dostaniesz:)

      Usuń
  8. świetne łowy i te lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. och, ile dobroci! oczy świecą się na ten widok :)

    a zegarek jest boski *_* będzie mi się śnił po nocach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Essiaki rewelacyjne! Barrrdzo moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej ile piękny lakierów. Koszule z H&M urocze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maniu,wiem,że te kolory wszystkie z Essie masz,widziałam:))

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Przechodzilam dzis obok Phenome :) jak cos daj znac :) a kredka tania ale dobra :)

      Usuń
    2. Men,ta promocja w Phenome była do końca stycznia,więc już teraz dupa,ale jak coś..to kabanos:))

      Usuń
    3. Może będą kolejne :) Kabanosie :)

      Usuń
  13. Pssst, ja też czuję wiosnę ;-)


    Lakiery mnie urzekły. Fantastyczne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Twojej próbce perfum to już w ogóle kwiaty w koło:))

      Usuń
  14. Na pierwszy rzut oka kopertówka wydała mi się.. spódniczką.. ;P Fajne, i ciekawe zestawienie by było z koszulami, które zakupiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wrazenie ze locitane ciagle daje te same probeczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe,to moje pierwsze miniatury do zakupów w L'Occitane,więc nie wiem:)

      Usuń
  16. Zegarkiem jestem zauroczona!
    Bardzo mi się podoba :)
    Mam Parfois całkiem blisko, a nigdy tam nie wchodzę.
    Wkrótce nadrobię tą zaległość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie!! Ja od Parfois jestem szczerze uzależniona:)

      Usuń
  17. Wow świetne te nowości:) Jestem ciekawa kosmetyków L'Occitane- nigdy nic od nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,L'Occitane jest cudowne,tylko niestety drogie:(

      Usuń
  18. te lakiery z essie cudne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czemu u nas w Szczecinie nie ma większości sklepów?:(
    Muszę się w końcu wybrać do L'Occitane:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety,ale z tego co wiem,Hebe nie ma też w Poznaniu np. Phenome jest już w Douglasie oraz ma sklep online,więc też nie tak źle.

      Usuń
  20. poszalalaś, bardzo przyjemnie :]
    dłłługo zastanawiałam się nad tą kopertówką, w końcu wzięłam dwa sweterki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe sweterkiem też dobre:)) Kopertówka była bardzo przyjemnie przeceniona i okazała się niezbędna:D

      Usuń
  21. No fajne te njuiny, całkiem pokaźne stadko i wszystko w moim guście. :) Radość

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszule i zegarek Bajka !

    OdpowiedzUsuń
  23. aaaa lakierki!!! aaaaa:D kopertóweczka też niczego sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. z początku myślałam, że to ciasto a nie kopertówka hahaha (jeszcze na miniaturce)
    chyba głodna jestem :)))

    lakiery cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ajjj wszystko z przyjemnością zobaczyłabym u siebie :) Kopertówka jest świetna. Ja jakoś nie mam szczęścia do przecen w Zarze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle w Zarze szczęścia nie mam,co wejdę to jestem spłukana;D

      Usuń
  26. cudowne zakupy i piekne zdjecia!
    nie wierze, ze dopiero teraz tu trafilam o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej późno,niż wcale;) cieszę się,że trafiłaś i dziękuję:)

      Usuń
  27. Kurcze, ja w tym roku na wyprzedazach nie znalazlam prawie nic :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też nie powiem,żebym była zadowolona w tym roku

      Usuń
  28. spódniczka jest śliczna! Kocham taki kształt i kolor

    OdpowiedzUsuń
  29. Zegarek jest uroczy :) podoba mi się też ten zestaw miniatur L'Occitane :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię kosmetyki L`Occitane i ubolewam nad tym, że nie mam dostępu do tej marki. Gdyby w Opolu otworzyli swoją placówkę, to z pewnością mieliby we mnie stałą klientkę;)

    Zegarek ma niepowtarzalny urok. Wygląda bardzo kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki L'Occitane możesz kupić rownież w ich sklepie online:) wszystko przebiega bardzo sprawnie:)

      Usuń
  31. tyle świetnych nowości, zazdrość zżera :)
    a spódniczka jak najbardziej w moim stylu! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale tego masz! ;-)

    Fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  33. zegarek i koszule najbardziej przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. kosmetyczka z miniaturami jest piękna;) koszule z H&M również, ja takich w sklepie nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszule są z nowej kolekcji,więc powinny być w sklepie..

      Usuń
  35. ojej, ojej, ESSIEowy raj:D

    OdpowiedzUsuń
  36. super zakupy ;) kupilam ostatnio podobną koszulę pudrową, a olejek pod prysznic Loccitane to moj ulubiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale smakołyki! mam ten olejek L'Occitane i bardzo się lubimy :) Essiaki wiadomo, kto ich nie lubi? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ile Essiaków! Cudne!
    Miałam skorzystać z promocji w Hebe, ale nie zdążyłam do nie dotrzeć na czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zegarek jest świetny! Fajne odcienie Essiaków:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lakiery cudne, szkoda, że w Szcz nie ma tej drogerii :( A spódniczka i zegarek mega :)

    OdpowiedzUsuń
  41. hej, mam pytanie, gdzie kuopujesz kosmetyki loccitane w szczecinie?
    z gory dzieki:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...