30 lipca 2012

Something New

 


Właśnie przed chwilą kurier dostarczył mi bluzę, którą kupiłam w piątek na Allegro
Na tę bluzę trafiłam całkiem przypadkiem, ale jej prostota i uniwersalny krój, a także nity na ramionach od razu mi się spodobały. Dodatkowo za zakupem przemówiła cena, całe 32 złote, a bluza jest naprawdę świetnie wykonana z bardzo dobrej jakości bawełny. 

Jestem pozytywnie zaskoczona :-) 




  

Nity i ćwieki to hit sezonu jesień/zima 2012/2013. 

Jak Wam się ten trend podoba? 
  1. Zdecydowanie bedzie pasowac do czarnej torebki z nitami z nowej kolekcji h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomita bluza! Idealna dla kobiet o łagodnej, dziewczęcej urodzie. Nity dodadzą "pazura" !

    Pozdrawiam, Eliza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak rock style rządzi:)

    B.B

    OdpowiedzUsuń
  4. hm... to ja bede jedyna która powie że bluza jest nie w moim stylu ;) ale pewnie Tobie sie bardzo podoba i to jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...