18 lipca 2012

Glossybox



To już moje trzecie pudełko. Gdy dowiedziałam się o subskrypcji Glossybox, od razu się na nią zdecydowałam. Pierwsze pudełko było pozytywnym zaskoczeniem, fajnie zapakowane, w środku pięć produktów, miniatur, wszystkie przypadły mi do gustu. Niestety, przy drugim byłam troszkę rozczarowana i pojawiła się pierwsza wątpliwość.. zamawiać czy rezygnować..?
Oczywiście bzik na punkcie nowości, kosmetyków, testowania i próbowania wygrał. Może to i dobrze, trzecie pudełko znowu mile mnie zaskoczyło :-) 


w Lipcowym Glossybox znalazłam, oprócz miniatur, dwa pełne produkty.






Nawilżający ,kwiatowy żel pod prysznic Lierac




Maska intensywnie regenerująca do włosów Uberhair




 Wybielający lakier do paznokci Alessandro




Cień do powiek Becca (pełny produkt)




Nawilżający krem pod oczy Siquens (pełny produkt)



Same oceńcie, czy warto subskrybować Glossybox'a. 

W przyszłym miesiącu może się okazać, że znowu stanę przed tym dylematem :-)

Dla zainteresowanych podaję stronę, gdzie można się dowiedzieć szczegółów na temat  pudełka Glossybox.



 
 

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...